Varning för obscent språk!

Min sambo är inte hemma och mina polare är ute bland folk(vilket jag inte kan vara med tanke på hur jag ser ut) och hittar på en massa ståhej. Så nånstans måste jag få ut mina agressioner. Det får bli här:

Helvetes jävla kukfittshorbögs fucking jävla skithelvetes knullade morsa och faan själv för i helvetes bajspissskit att det ska hända en jävla klant till idiot som mig som är så jävla klantig så en enarmad bandit hade skrattat åt mig för i kukfittshelvete.

Lite bättre. Jag vågade inte släppa lös all vrede, men en del i alla fall. Nu ska jag spela sims. Där har jag i två ögonbryn och inte tre.

Kommentarer
Postat av: pelle

Haha, efter att ha varit aningen frånvarande från bloggosfären i en vecka nu så såg jag att du blivit dissad hos "Småbloggskommentatorn".



Det var ju rätt så uppenbart vad du ville ha sagt, tycker jag.

2009-03-27 @ 10:50:37
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Förresten, angående ditt inlägg - du glömde skriva "Ormen i paradiset"!



SEX! PER-ROBIN! ORMEN I PARADISET!

2009-03-27 @ 18:35:02
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Susanne

För att leva upp till min stalker-varning-label, så var jag ju tvungen att kolla upp småbloggskommentatorn, och vilken jävla smörja.. haha... Bullshit, liksom. Blev helt förfärad (erkänn att vi använder det ordet alldeles för sällan sedan 60-talet gick över i 70-tal?!) när jag såg vad hon skrivit om dig dessutom!! Sveriges enda raka blogg!!! Hahaha...



Har förövrigt lyckats få ihop ett modeinslag (..nåja...) som jag är sällsynt stolt över på min sida.. hohoho...

Hoppas du får en riktigt skön helg!!! :)

2009-03-27 @ 23:30:53
URL: http://suslind.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med. Han verkar ju super mysig och då är det självklart kört för oss tjejer, suck alltså ;). Hoppas du haft en bra dag kramis.

2009-03-31 @ 17:17:48
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0