1+1=bajs

Vaffan. Inte orkar jag väl hitta på några jävla intrssanta rubriker. Jag försöker faktiskt att hålla de mentala ansträngningarna på ett minimum idag.

Därför har jag sett 5 Grey's avsnitt på raken. För det förtjänar jag efter att ha pressat ur mig tiotusentals tecken på en helg. Nu ska jag spela Sims, i väntan på att 2 avsnitt till av Greys trillar ner.

Jag har också krävt choklad i någon form av Zlatan, om han vill få nån middag utan att behöva laga till den själv. Inga mentala ansträngningar förutom slughet alltså. Man får ju faktiskt inte vara helt dum när man är lat. Här har jag skapat en win-win situation. Antingen så får jag choklad, eller så slipper jag laga middag.

För er som inte har förstått det, så är det här (allmänt slaveri) den enda vettiga anledningen till varför man har en sambo. Och sex. Vilket jag tackade nej till igår, för att jag var för trött! Fatta hur jävla trasig jag var igår alltså. Så jag får kompensera med slaveriet istället, för att utnyttja samboskapet till fullo.

En vettig sak har jag faktiskt gjort. Rensat ur garderoben. Ner med vinterkläder o skor och upp med alla mina sommargrejer. Trots att det regnar.

Så ja, jag förtjänar fan ta mig serier, spel och choklad. Fast nu vill jag mer ha cola istället. Såna problem man har i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0