Äsch

Hade det här varit mitt jobb så hade jag fått sparken. Å andra sidan så hade jag ju jobbat med det här och då inte behövt ha andra sugiga saker för mig som att plugga. Anyhow så ville jag säga att jag är kass på att uppdatera, jag vet men nu bitchar vi inte mer om det. 

Snabb recap:
Lämnade in examensarbete.
Kollapsade av fysisk och mental utmattning.
Fick magkatarr igen. 
Vilade upp mig lite.
Hade utställning. 

Och här är vi nu. En sak i recapen är viktig. Min återvändande magkatarr. Sucks to be me. Nu när jag tidsmässigt kan festa, så får jag inte det ändå. Äter några Loseckopior och ska göra det i två veckor, under tiden är det bara att äta femtielva små portioner om dagen och undvika dumheter som alkohol. Jag får alltså inte göra nåt roligt. Så jag sitter med datorn i knät och tittar på robinson. Jag borde skämmas, men jag har fan ingen skam i kroppen. Ungefär som robinsondeltagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0