Babe, den livsfarliga lilla grisen...

För er som fortfarande undrar över "Den nya influensan som inte längre är svininfluensa", kan ni läsa Susannes kommentar i mitt inlägg "Wii". Eftersom jag antar att ni som jag är lata jävlar så gör jag det lättare för er och kopierar den direkt:

"Den där influensan är, som jag förstått, precis som du sa och som det brukar vara, farlig för immunsuprimerade och då är väl sjuka, barn och gamla mest utsatta. Som vanligt. Men jag är inte så orolig, tvätta händerna bara... ;)"

Är ni nu totalt imbecilla inkompetenta nötter dessutom kommer här en extra förtydling.

Kan vi sluta med masshysterin och grisslakten(om vi inte ska äta dem förstås) nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0