Den där jävla rosa delfinen...

Jag tänkte berätta att jag har sett fem Greysavsnitt idag, vilket innebär att jag har ett avsnitt kvar till att vara ifatt de som visats på svensk tv. Känns rätt så tragiskt att jag inte har tittat på tv på evigheter. Känns rätt så patetiskt att jag tycker det är tragiskt.

Sen var det nåt som överskuggade både den tragiska och patetiska känslan; människors spånighet. Det mina vänner är verkligen både patetiskt och tragiskt.

Det finns en länk på framsidan till en blogg som skriver om en rosa delfin. En delfin som pga något genetiskt fel har blivit rosa. Den är tydligen "otroligt söt" och "häftig". Hade det varit en unge med Cerebral Pares (mer känt som CP, för er skolgårsmobbare) så hade den fan inte varit söt eller häftig, det kan jag sätta pengar på.

Själv tycker jag för det första att rosa är för jävla fult och för det andra att det är jävligt idiotiskt att applådera någonting som ta mig fan tyder på någon evolutionär avvikelse. Kanske ska man ta mig fan börja fundera på att det är lite obehagligt att det börja dyka upp rosa delfiner. Seriöst. Om man inte går på E så ska de ta mig fan inte vara rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0