Ghosts of shits past...

Vår toa har bullrat lite oroväckande på senaste tiden, men vi har inte orkat bry oss så mycket varken Zlatan eller jag. För en stund sen lät det utav bara helvete och jag insåg att det var dags att lösa problemet innan det var för sent. 
Man vill ju inte att gamla måltider ska återvända från helvetet och spöka för en.  

Jag öste ner propplösare utav bara helvete, för ju mer jag tänkte på det vidriga i att det skulle bli stopp eller än värre börja flöda åt andra hållet desto mer panik fick jag. Det hade verkligen varit så in i helvete vidrigt. Jag skulle spy, av uppenbarliga skäl i vasken. Sen hade det väl blivit stopp där också och jag skulle väl börja kaskadspy i badkaret och så hade det fortsatt. 

Stackars Zlatan hade kommit hem till lukten av skit och spya och tänkt att det bara var alkoholstanken som fattades för att han skulle få för sig att han var kvar på bröllopsspelningen. För det är där han är, på den värsta sortens spelningar. Bröllop. 
Det brukar vara ungefär såhär:






Lika tråkigt som vanligt med samma gamla vanliga skitlåtar som man spyr på, samma fulla människor som faktiskt gillar skitlåtarna och självklart en eller fler idioter som hoppar upp på scen och ska sjunga eller önska en låt. 
Det finns dock en skillnad på den här videon och min stackars sambo, bandet Zlatan spelar i är avsevärt mycket bättre. Och så vitt jag vet har de inte spelat Sweet Home Alabama någonsin. Tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har sett det sista avsnittet av GA, alltså dubbelavsnittet, som lämnar en lite lätt ovetande iaf... vill veta NUUUUU!!! Ska man vänta till efter sommaren liksom?! Hallåååå.... Missnöjd!



Har ännu inte fått tag på ngt bra nummer, så vi får nog jobba på lite där.. hehe...



Jo, vi satt där med vin och drinkar och bara njöt av första riktiga sommarkvällen!! (som jag upplevt det iaf..) Alkohol, skitsnack och skvaller.. härliga tider!! :)



När hamnar du i Sthlm igen då?! :)

2009-05-31 @ 11:38:35
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0