Nä, men gonatt då!

Ja kids (jag får kalla er kids nu när jag pga sömbrist, stress och allmän misär känner mig och ser ut som 80+) GONATT! Jag ska gå och lägga mig nu. Det förtjänar jag ta mig fan. Jag kutade till bussen, kutade från centralen till skolan, lämnade in innan nio och åkte hem. En fantastisk bedrift. 

Förlåt för alla lögner och svek. Alla löften som inte kommer bli infriade. Ni får inte läsa mer av examensarbetet, jag hade inte tid att lägga upp nåt inatt och inte lust att lägga upp det nu. Jag lovade att sluta tjata om det där arbetet, men jag ljög. För att ni inte skulle tröttna på mig. Sen skulle jag också titta på och uppdatera er med referat av massa serier, men jag lär bara ligga i sängen i stresskoma. Så där bryter jag ännu ett löfte.

Jag återkommer när jag har vaknat till liv igen. Det lär ta ett tag eftersom jag nu har varit vaken i 24 h, men det är inte så farligt! Har gjort samma sak förr med en massa hemtentor,senast i maj, med den enda skillnaden att jag lämnade in den kl 7, duschade, bytte om, åkte till jobbet, jobbade till 15, åkte hem, åt, glodde på tv, softade och la mig kl 23. Fast då pressade jag inte ur mig 30 000 tecken på ett dygn. Bara 8 000. Så min koma är både fysisk och psykisk. Hjärnan stänger ner nu. Jag vill bara säga att jag är ett fucking jävla geni. Utan utropstecken för att jag är så jävla sliten så jag inte ens orkar ropa ut det i skrift.

Fyfan vad jag önskar jag var 19. Studenten. Härliga tider. From nu och framåt hade det bara varit fylla. Galna undanflykter till lärare, uppskjutna inlämningar och tja mer fylla. Nu när jag är 80+ och inte ens klarar av att skrika i skrift finns det ingen chans att jag orkar fira det här med en redig fylla. Det hade iofs behövts.

Gud. Jag svamlar ju som en jävla idiot. Tur att jag har satt i system att inte läsa det jag skrivit. Det känns som om jag har fastnat här och inte kan gå. Jag kanske har vuxit ihop med datorn? Jag ska försöka koppla loss mig och växa ihop med sängen istället.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha... hoppas du fått en god.. eh.. dags sömn. Känns som om du kanske behövde det.



Jag svamlade omkring på jobbet pangförkyld idag, tiggde till mig hostmedicin av en av läkarna och åkte hem för att kurera, så jag har inte mer info om Babeinfluensan just nu, tyvärr... :P Brutna löften här med alltså, även om mina inte var tillnärmelsevis lika allvarliga som dina!! ;)



Fick ner de senaste avsnitten av mina serier, och blev lämnad med kungen av cliffhangers, så nu vet jag inte hur jag ska klara av att vänta på nästa! Bara det inte var säsongsslut!! :P PANIK!



2009-05-04 @ 17:34:47
URL: http://suslind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0