Nu när vi ändå är i farten!

Ja, eftersom jag redan påbörjade det här gnället så kan jag lika gärna fortsätta...

Förutom att skrika som en jävla vilde vill jag också kasta saker omkring mig. Och då snackar jag inte om några mesiga jävla tallrikar eller vaser, inte ens tvapparater ut genom fönstret som rockstjärnorna. Jag vill kasta runt på möbler, stora jävla feta möbler och annat bråte. Slita loss dörrar, gå loss med baseballträ och ha sönder allt förutom sängen. För sen när jag är färdig ska jag kunna lägga mig i den med ett leende på läpparna.

Självklart är det här ingenting jag gör, förutom den uppenbara anledningen som är min brist på styrka så är det dessutom jävligt idiotiskt att ha sönder hela lägenheten. Det fattar ju vem som helst! Man gör bara inte sånt. Herregud, det vore ju galet! Nä, jag gör inte sånt. Jag ligger och gnisslar tänder och nätterna istället. En dag långt i framtiden är det väl mig ni läser om när ni ser rubriken "Kvinna körde bärsärkagång på varuhus - Orsakade skador för miljoner". Jag, en fet hummer(hyrd så klart), en nedvevad vindruta och ett baseballträ.

Man får ju inte vara dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0